REKLAMACIJA I NAČIN REŠAVANJA
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da istu u prisustvu kurira proverite. Ukoliko postoje vidljiva oštećenja (pocepano pakovanje, nagnječenje i sl.) insistirajte da pošiljku otvorite u prisustvu kurira, pregledajte je i preuzmite ukoliko nema oštećenja proizvoda. Možete nas pozvati telefonom na broj +381 66 456 887 i navedesti razloge zbog kojih odbijate da preuzmete paket, pa ćemo vas uputiti o narednim koracima.
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na kupljeni proizvod ili našu uslugu, obavezno nas kontaktirajte da bismo u obostranom interesu, a u skladu sa Zakonom i profesionalnom etikom rešili svaki specifični slučaj.
U slučaju da niste zadovoljni porudžbinom, da veličina nije odgovarajuća ili da model ne izgleda kako ste zamislili robu možete vratiti ili zameniti.
U slučaju vraćanja robe kupac će biti refundiran za cenu modela, a u slučaju zamene poslaćemo model koji želite da zamenite.
Ako se paket vraća zbog naše greške ili greške u proizvodnji cenu poštarine snosimo mi, u svim ostalim slučajevima cenu poštarine snosi kupac.
Za robu koja je uništena, oštećena (fizički oštećena i sl.) ili ako je nedostatak na robi nastao krivicom kupca, dugotrajnim korišćenjem, habanjem, nepravilnim rukovanjem ili nepridržavanjem uputstva za korišćenje proizvoda, reklamacija se ne prihvata.
Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na nesaobraznost robe sa njenim svojstvima, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju (PREUZMI OVDE) u roku od 6 (šest) meseci od dana kupovine.
Reklamirani proizvod, sa odštampanim, pupunjenim i potpisanim Reklamacionim listom, računom ili kopijom računa i ostalim dokumentima koja su pratila isporuku robe, kupac šalje putem preporučene pošiljke na adresu našeg preduzeća.
U slučaju povraćaja proizvoda kupac snosi troškove transporta robe. Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi proizvod mi ćemo snositi troškove dostave novog artikla.
Na podnetu reklamaciju, kupac će biti obavešten o Odluci komisije za reklamacije donetoj po podnetom zahtevu za rešavanje reklamacija, najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema zahteva za reklamaciju.
Osnovan zahtev za rešavanje reklamacije trgovac će ispuniti najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od datuma koje nosi obaveštenje o rešavanju reklamacije.
U slučaju osnovanog zahteva za rešavanje reklamacija, kupac ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost opravkom uz izričitu saglasnost kupca ili zamenom reklamiranog proizvoda, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene proizvoda ili povraćaj novca. Kupac ne može da traži povraćaj novca ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.
PRAVO KUPCA NA ODUSTANAK OD PORUDŽBINE
U slučaju da imate bilo kakvu primedbu na kupljeni proizvod ili ste primili neispravan ili pogrešan proizvod kontaktirajte nas da bismo u obostranom interesu, rešili svaki specifični slučaj.
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, popunjavajući Obrazac za odustanak od porudžbine (PREUZMI OVDE) koji možete popuniti i elektronskim putem dostaviti na našu e-mail adresu: info@fermini.rs. Odmah, po prijemu obrasca, kupac će biti kontaktiran da bi se upoznao sa procedurom povraćaja kupljene robe, što će biti konstatovano u pisanoj formi.
Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u posed kupca ili trećeg lica koje je odredio kupac.
Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak.
Direktne troškove povraćaja robe u slučaju odustanka od porudžbenice snosi kupac.
U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane kupca, trgovac će odmah po prijemu vraćene robe, a nakon konstatacije komisije da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, bez odlaganja izvršiti povraćaj uplate novca koju je primio, koristeći ista sredstva plaćanja koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se kupac nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja.
POVRAĆAJ KUPLJENIH PROIZVODA
Obavezno proverite sastav pošiljke i stanje artikala pre preuzimanja robe od strane kurirske službe!
Potpisivanjem potvrde o prijemu proizvoda kurirskoj službi, kojom potvrđujete da ste preuzeli sve poručene proizvode u dobrom stanju, niste u mogućnosti da ih reklamirate naknadno na eventualna oštećenja.
Ukoliko je transportna ambalaža neoštećena, smatra se da je pošiljka isporučena u ispravnom stanju i po kvalitetu i po kvantitetu.
Direktne troškove povraćaja robe usled jednostranog prekida ugovora i odustajanja od porudžbenice snosi kupac, osim u slučajevima kada je kupcu isporučen neispravan ili pogrešan artikal.
Prilikom povraćaja kupljenih proizvoda neophodno je vratiti ih u ispravnom i nekorišćenom stanju kao i u originalno neoštećenom pakovanju, sa računom i svom pratećom dokumentacijom.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, FERMINI.RS (www.fermini.rs) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Potrosacki spor moze se resiti postupkom vansudskog rešavanja potrosackih sporova. Kao trgovac smo duzni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da ucestvujemo u ovom postupku. Vansudsko resavanje potrošackih sporova obavlja se na transparentan, efikasan i brz nacin pred telom za vansudsko resavanje potrosackih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php
Postupak pred telom moze da pokrene potrošac, samo ukoliko prethodno izjavi reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrosač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošackog spora moze da traje najduze 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošackog spora, ne primenjuje se pored ostalog:
- u potrošackim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u pružanju elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja:
- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac
- za neposredne pregovore izmedju potrošaca i trgovca
- na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošaca
Svaka strana u postupku vansudskog rešavanja potrošackog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošackog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
SAGLASNOST I PROMENA USLOVA
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. FERMINI.RS se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
ZAVRŠNE ODREDBE
Delimična ili potpuna neprimenjivost određenih odredbi ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treće lica bez izričitog pismenog odobrenja Prodavca.
Sve primedbe, reklamacije, nesaobraznosti i ostale eventualne probleme koji mogu nastati prilikom kupovine proizvoda preko Internet prodavnice Prodavca rešavaćemo zajednički u obostranom interesu, a u skladu sa Zakonom i profesionalnom etikom da bismo rešili svaki specifični slučaj.
Sve sporove koji ne mogu da se reše međusobnim dogovorom kupca i prodavca rešavaće nadležni Sud u Prijepolju.